رزرو بلیط کنسرت

چند سالی هست که دیگر مخاطب برنامه هایی همچون تئاتر وکنسرت و... عادت کرده است به رزرو صندلی به صورت آنلاین و عملا دیگر گیشه های حضوری و خرید دستی بلیط کنسرت منسوخ شده است.
از زمانی که تنوع بازار موسیقی در ایران راه به سوی جلب همه ی سلیقه ها برد و به اقشاری که تمایل به پرداخت هزینه بابت تماشای اجرای زنده خواننده ی محبوبشان دارند رو به رشد گذاشت ، نیاز به یک سازو کار جهت رزرو آنلاین صندلی به شدت حس می شد. تا چند سال پیش رزواسیون آنلاین کنسرت ها در انحصار یک سامانه بود و به دلیل بالا بودن هزینه اجاره این سامانه، بسیاری از برنامه گذاران به همان روش های سنتی فروش بلیط روی می آوردند،
و این نیاز به صورت جدی در میان تهیه کنندگان و برگزار کنندگان برنامه های هنری حس می شد.
اما چند سالی است که با پیاده سازی سایت های رزرو بلیط کنسرت با لحاظ کلیه جزئیات و جزئیات وامکانات و البته قیمت های مناسب ومنطقی
ف عملا کلیه تهیه کنندگان و حتی مدیران سالن ها می توانند سامانه های اختصاصی داشته باشند و نیازی به اجاره سامانه و پرداخت هزینه بابت هر برنامه نداشته باشند.
سنترال وب به عنوان مرجع تخصصی طراحی و پیاده سازی سامانه های رزواسیون در کشور اقدام به پیاده سازی سامانه رزرو بلیط کنسرت نموده است.
ما در این سامانه کلیه نیاز های کاربران و مدیران سایت را در نظر گرفته وت مامی جزئیاتی که در چنین سامانه هایی مد نظر می باشد را لحاظ نموده ایم.
طی چند سال اخیر نمونه سایت های متنوعی در زمینه رزرو بلیط کنسرت وتئاتر در ایران وخارج از کشور توسط این مجموعه طراحی گردیده است و مشغول به فعالیت می باشند.
ما در مجموعه سنترال وب آمادگی کامل جهت طراحی سامانه رزرو بلیط کنسرت ویژه شما تهیه کننده و برگزار کننده محترم را داریم. همچینین پشتیبانی حرفه ای و منسجم سامانه پس از طراحی به صورت کامل بر عهده ی ما خواهد بود و برگزار کنندگان محترم کنسرت که حکم مدیر سامانه را دارند هیچگونه دغدغه ای از جانب پشتیبانی ومسائل متفرقه نداشته و با تمرکز کامل میتوانند به ارائه خدمات مد نظر بپردازند
0
0
 
1
لینک کوتاه: