طراحی سایت رزرو بلیط تئاتر


حتما" به خاطر دارید که تا چندسال پیش , برای رزرو بلیط تئاتر و کنسرت می بایست به صورت حضوری به گیشه ها مراجعه می کردیم و مسئول فروش بلیط بنا به قیمت های تعیین شده یک صندلی از ردیف انتخابی را برای ما انتخاب می کرد و در قبال دریافت هزینه بلیط صادر می شد , بگذریم از مرحله چک کردن بلیط و اختصاص صندلی و یا احتمال کنسل شدن برنامه و پروسه ء بازگرداندن وجوه دریافتی از مشتریان که هر یک قصه ای داشت و مشکلاتی .
اما با ظهور سامانه های خدمات آنلاین در زمینه خدمات شهروندی و به عنوان یکی از اولین ها ، سامانه های رزرو بلیط تئاتر و سینما بود که یا به عرصه ظهور نهادند .
با بهره گیری از سامانه های رزرو آنلاین بلیط کنسرت علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرزی و عدم نیاز به مراجعهء حضوری جهت رزرو بلیط , این امکان به کاربر داده شد که بنا به نظر خود نسبت به رزرو صندلی اقدام نموده و به صورت آنلاین بلیط را دریافت نماید .همچنین امکان مدیریت رزروها و گزارش گیری دقیق توسط برنامه گذار و همچنین چک بلیط آسان و ده ها امکان و خدمت دیگر از جمله مواردی بودند که به واسطه ء طراحی سایت رزرو بلیط کنسرت در اختیار کاربران , تهیه کنندگان , برگزار کنندگان و گیشه ها قرار گرفت .
توضیحات بیشتر در این زمینه را اینجا مطالعه کنید و اگر پیشنهاد و نظری در خصوص طراحی سایت رزرو بلیط تئاتر و کنسرت دارید حتما با ما در میان بگذارید .

0
0
 
0
لینک کوتاه: