انواع سایت رزرو آنلاین


سنترال وب به عنوان مرجع تخصصی طراحی سایت رزرو آنلاین در کشور فعالیت خود را از سال 1395 در این زمینه آغاز نموده و تا کنون به بیش از 50 مشترک اعم از سازمان های دولتی , شرکت های خصوصی و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی در خارج از کشور ارائه خدمت نموده است .
در این سال ها با تکیه بر دانش متخصصان و همچنین برپایه آخرین نیاز ها که توسط بخش تحقیق و توسعه شرکت و با مشورت و نیاز سنجی از تهیه کنندگان و صاحبان مشاغلی که خدمات آن ها بر بستر یکی از سامانه های رزرواسیون ارائه می گردیده است توانسته ایم به روز ترین و بهینه ترین سامانه ها را در زمینه رزرو آنلاین خدمات شهروندی رائه دهیم .
و در این راستا , همواره از نظرات و پیشنهادات مخاطبان اعم از ارائه دهندگان خدمات و مخاطبان و استفاده کنندگان از این سامانه ها استفاده نموده و آن ها را در جهت بهینه سازی و بهبود سامانه به کار بسته ایم .



تا چند سال پیش وقتی صحبت از سامانه های رزرو آنلاین می شد , ناخودآگاه ذهن را به سمت سایت های رزرو آنلاین بلیط کنسرت و سینما می رفت , اما امروزه استفاده از سایت رزرو آنلاین در بسیاری از خدمات و مشاغل کاربرد دارد .در واقع سامان دهی و سازمان دهی و زمانبندی منظم در مشاغلی که با مخاطب به صورت مستقیم سرکار دارد بدون استفاده از یک سیستم رزرواسیون آنلاین دور از تصور است .
از جمله خدمات و مشاغلی که سیستم رزرو آنلاین در آنها کاربرد دارد .


رزرو آنلاین بلیط کنسرت – تئاتر – همایش
رزرو آنلاین بلیط سینما
رزرو آنلاین بلیط ورزشگاه
رزرو آنلاین بلیط اماکن تفریحی و گردشگری
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط اتوبوس
رزرو آنلاین بلیط قطار
رزرو آنلاین و اجاره سالن های ورزشی
رزرو آنلاین نوبت پزشک و مشاور
رزرو آنلاین کلاس ها و دوره های آموزشی
رزرو آنلاین میز در رستوران و کافی شاپ
رزرو آنلاین اتاق هتل
اگر شما هم در شغل خود نیاز به یک سیستم رزرواسیون آنلاین را احساس میکنید حتما با ما تماس بگیرید.
 

0
0
 
0
لینک کوتاه: