رزرو آنلاین خدمات شهری


یکی از دغدغه های اصلی مسئولان شهری به ویژه در شهر های بزرگ , مسئله ترافیک است این کلاف بی پایان با گذشت زمان و افزایش جمعیت و به موازات آن افزایش خودرو ها همواره به سمت پیچیده تر شدن می رود .
از این رو مسئولان خدمات شهری و در راس آنها شهرداری ها که وظیفه اصلی را در زمینه ارائه خدمات فرهنگی – تفریحی – ورزشی و رفاهی برای شهروندان دارند , همواره در فکر یافتن راه کارهایی جهت کاهش ترددهای شهری و بهبود وضعیت ترافیک هستند .
یکی از این راه کارها فراهم نمودن امکان رزرو خدمات پیش از مراجعه به مراکز ارائه خدمت می باشد .درواقع به جای اینکه فرد به کرات به محل مورد نظر مراجعه نماید تا تایمی و نوبت آزاد را رزرو نماید , به راحتی و از طریق موبایل یا سیستم می تواند وارد وب سایت رزرو آنلاین خدمات شده و نسبت به رزرو خدمت مورد نظر اقدام نماید .
البته طی سال های اخیر سامانه های تک منظوره رزرو مانند :
طراحی سایت رزرو آنلاین و اجاره سالن های ورزشی،طراحی سایت رزرو آنلاین نوبت پزشک و مشاور، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اماکن گردشگری ،طراحی سایت رزرو آنلاین میز در رستوران ، طراحی سایت رزرو آنلاین کلاسهای آموزشی، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط ورزشگاه، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس،طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط همایش، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط سینما،طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما،طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط کنسرت ، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط تئاتر، طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط قطار، طراحی سایت رزرو آنلاین اتاق هتل و ....
مشغول به فعالیت بوده اند اما همواره نیاز به یک سامانه جامع رزرواسیون که مجموعه ای از این خدمات رزرو آنلاین را ارئه دهد حس می شده است .
ما در مجموعه سنترال وب با تکیه بر توان فنی و همچنین تجربیاتی که در زمینه پیاده سازی سایت های رزرو آنلاین بلیط طی سال های گذشته کسب نموده ایم , اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه جامع رزرو آنلاین خدمات فرهنگی , تفریحی , رفاهی شهر نموده ایم و نسخه ای از این سامانه طی قراردادی به سازمان فرهنگی , ورزشی – هنری شهرداری اصفهان واگذار گردیده است .در واقع این نیازی است که کلیه شهرداری ها به ویژه در شهر های بزرگ با آن مواجه هستند و جهت همکاری با کلیه سازمان ها و نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو نیاز به سامانه ای جهت رزرو آنلاین خدمات خود دارند اعلام آمادگی می گردد. اطلاعات بیشتر ر این خصوص را میتوانید از مطلب طراحی سایت رزرو بلیط
 
0
0
 
0
لینک کوتاه: