پست مطالب  

مطلب مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید
  • سایت رزرو بلیط سینما

    سایت رزرو بلیط سینما

    یکی از پر مخاطب ترین سایت های رزرو آنلاین بلیط، سامانه های رزرو بلیط سینما است و البته یکی از با سابقه ترین آنها. علت این امر را میتوان به همه گیر بودن تماشای فیلم در سینماا نسبت به سایر سرگرمی ها با سیستم رزرو مشابه مانند تئاتر وکنسرت دانست. در یک سایت رزرو بلیط سینما شما به راحتی میتوانید صندلی مورد نظر خود را انتخاب و از جایگاهی که خود انتخاب کرده اید در تایم وسانس مدنظر نسبت به تماشای فیلم مورد علاقه تان اقدام کنیئ. از سوی دیگر با بهره گیری از کیوسک های دریافت بلیط ر سالن ها که شما با وارد نمودن کد رهگیری بلیط خود به راحتی میتوانید بلیط کاغذی را در محل گیت دریافت نمایید. و البته حذف انحصار برای سایت های رزرو بلیط سینما هم گام بزرگ وموثری در این زمینه بود

    مشاهده
  • رزرو آنلاین خدمات شهری

    رزرو آنلاین خدمات شهری

    گسترش استفاده ی عموم از فناوری های روز از یک طرف و مشکلات عدیده شهری مانند آلودگی هوا و ترافیک از سوی دیگر، نیازهای جدیدی را در عرصه ی خدمات شهری نمایان ساخته است. نیازهایی که منجر به خدماتی نوین و بهینه در این عرصه گردیده. از جمله این خدمات میتوان به سامانه های رزواسیون آنلاین خدمات فرهنگی تفریحی ورزشی هر اشاره نمود . سایت های رزرو آنلاین که چند سالی هست به صورت تک منظوره مشغول به فعالیت وارائه خدمات هستند اما همواره نیاز به یک سیستم جامع که کلیه خدمات رزرو از رزرو سنما وتئاتر وکنسرت گرفته تا رزرو سالن ورزشی و استخر ... را در بر گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر دز این زمینه حتما این مطلب را بخوانید و فرم مشاوره رایگان را از منوهای بالای صفحه تکمیل کنید.

    مشاهده
  • انواع سایت  رزرو آنلاین

    انواع سایت رزرو آنلاین

    امروزه دیگر داشتن یک سایت رزرو آنلاین، محدود به یک رسته یا خدمت خاص نیست، در گذشته وقتی صحبت از یک سایت رزرو میشد ناخودآگاه ذهن ها به سمت رزرو بلیط سینما وکنسرت میرفت. اما امروزه با توجه به رشد علاقمندی مردم به بهره گیری از فناوری های روز در کلیه زمینه ها ، عملا سایت های رزرو آنلاین نیز به بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری خدمات و مشاغل تبدیل شده است و البته با مطالعه ونیاز سنجی صجیج وگسترده، قابل بسط به بسیاری مشاغل دیگر نیز خواهد بود. در سنترال وب دمات ویژه و حرفه ای در زمینه سامانه های رزرو آنلاین بلیط به شما ارائه میگردد. ما به صورت تخصصی در زمینه سایت های رزرو آنلاین فعالیت داریم در این مطلب به معرفی برخی از سامانه های رزرو آنلاین بلیط میپردازیم

    مشاهده
  • سایت رزرو اماکن ورزشی

    سایت رزرو اماکن ورزشی

    تا چند سال پیش اگر میخواستیم یک سانس ورزشی رزرو کنیم باید یا به تک تک سالن ها سر میزدیم ولیست سانس های آزاد را استعلام میگرفتیم و یا اینکه تلفنی این کار را انجام میدادیم که هر دو مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار بود ، ضمن اینکه خود پروسه رزرو هم بسیار زمان بر بود. اما با روی کار آمدن سایت های رزرو آنلاین، عملا تمامی این مشکلات برطرف شد و با چند کلیک وظرف چند ثانیه رزرو به صورت آنلاین انجام می گردد. جهت آشنایی بیشتر با قابلیت رزرو سالن های ورزشی، این مطلب را مطالعه بفرمایید. همچنین میتوانید جهت کسب مشاوره رایگان در زمینه سایت رزرو آنلاین سالن ورزشی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل بفرمایید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

    مشاهده
  • طراحی سایت رزرو بلیط تئاتر

    طراحی سایت رزرو بلیط تئاتر

    حتما" به خاطر دارید که تا چندسال پیش , برای رزرو بلیط تئاتر و کنسرت می بایست به صورت حضوری به گیشه ها مراجعه می کردیم و مسئول فروش بلیط بنا به قیمت های تعیین شده یک صندلی از ردیف انتخابی را برای ما انتخاب می کرد و در قبال دریافت هزینه بلیط صادر می شد , بگذریم از مرحله چک کردن بلیط و اختصاص صندلی و یا احتمال کنسل شدن برنامه و پروسه ء بازگرداندن وجوه دریافتی از مشتریان که هر یک قصه ای داشت و مشکلاتی .

    مشاهده
  •  رزرو بلیط کنسرت

    رزرو بلیط کنسرت

    طراحی سایت رزرو بلیط کنسرت وتئاتر یکی از نیازمندی ها در زمینه خدمات آنلاین میباشد که خوشبختانه در سال های اخیر به خوبی به آن پرداخته شده است و کارهای خوبی در زمینه طراحی سایت رزرو بلیط کنسرت صورت پذیرفته. در ادامه ی این مطلب به بیان برخی جزئیات در این خصوص خواهیم پرداخت.همچنین شما میتوانید از منوی مشاوره نسبت به ثبت درخواست مشاوره رایگان اقدام بفرمایید.

    مشاهده