سایت رزرو بلیط کنسرت و درآمدزایی غیر فعال

برای داشتن یک سایت رزرو بلیط کنسرت، همایش ، نمایش و... شما حتما نباید بازیگر، تهیه کننده ، خواننده ، مدیر برنامه و یا برگزار کننده باشید. در هر شغلی که مشغول به کار هستید یا اگر به فکر راه اندازی  یک کسب و کار هستید می توانید به سایت رزرو بلیط به عنوان یک گزینه ی زود بازده وپر درامد فکر کنید.سایت های رزرو بلیط آنلاین معمولا به دو شکل با برگزار کنندگان وتهیه کنندگان کنسرت ها و سایر برنامه ها همکاری دارند.

مدل نخست همکاری به صورت درصد فروش است که بخشی از فروش بلیط کنسرت که معمولا 5 درصد است را از برگزار کننده دریافت می نمایند. اما مدل دوم مدل اجاره روزانه است که به ازای تعداد روزیی کهسیستم درگیر برنامه میباشد هزینه ای از مخاطب دریافت میگردد.

سامانه های اجاره جهت برگزاری برنامه در چند سطح فعالیت دارند برخی به صورت محدود وبا سالنای مشخص واغلب به صورت محلی در شهرهای کوچک و برخی دیگر به صورت حرفه ای و بدون محدودیت لوکیشن وسالن و برنامه و حتی به صورت بین المللی قابلیت ارائه خدمت دارند.

اگر قصد فعالیت در زمینه راه اندازی سایت  رزرو آنلاین بلیط را دارید ، این مژده را به شما میدهیم که پکیج های متنوعی برای شما در این زمینه تدارک دیده ایم. 

حتما با ما در ارتباط باشد.

مشاورین فعال در بخش تحقیق وتوسعه شرکت آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند

0
0
 
0
لینک کوتاه: