سایت رزرو آنلاین بلیط و دغدغه های محیط زیستی

یکی از دغدغه های اصلی بشر در قرن حاضر مشکلات زیست محیطس و به صورت مشخص و به عنوان یک عامل اصلی آلودگی محیط زیست می باشد.
یکی از عوامل موثر در اسیب های محیط زیستی آلودگی هوا به واسطه ی تردد ها شهری به ویژه در شهرهای بزرگ میباشد در این مطلب به اثر گذاری سامانه های آنلاین به ویژه سامانه هایآنلاین رزرو بلیط در این امر مهم خواهیم پرداخت


تردد های غیر ضروری شهری ، حتما این چند کلمه بارها به گوشتان خورده. اما منظور از تردد غیر ضروری چیست؟ چه مترو معیاری غیر ضروری بودن تردد را مشخص می کند؟
در صورتی که هدف مورد نظر از آن تردد بدون نیاز به خروج از منزل قابل انجام باشد، مثل تماس تلفنی، استفاده از اینترنتی و یا پست.
یکی از مواردی که تا چند سال پیش کاملا به صورت حضوری انجام میپذیرفت خرید و یا رزرو بلیط مربوط به خدمات مختلف فرهنگی ورزشی بود به عنوان مثال اگر شما قصد رفتن به یک کنسرت را داشتید باید به صورت حضوری به گیشه مراجعه و بلیط خریداری می نمودید. و پرینت بلیط را در هنگام ورود به سالن ارائه میدادید.
پس تا همینجا دو ضرر متوجه طبیعت و محیط زیست نموده ایم ، نخست تردد در شهر برای تهیه بلیط که ایجاد ترافیک وآلودگی وا و... را در پی دارد و مورد دوم پرینت بلیط که آن هم ضربه به درختان و محیط زیست است.
اما با روی کار آمدن سامانه های رزرو آنلاین عملا این دو اشکال برطرف شد.
اول اینکه شما با یک جستجوی اینترنتی به جای جستجو در شهر میتوانید برنامه مورد نظرتان را انتخاب نمایید و دوم اینکه با یک کلیک برنامه منتخبتان را رزرو و به جای بلیط کاغذی بارکد و بلیط الکترونیکی دریافت نمایید.
به همین سادگی و با بهره گیری از فناوری های روز و اندکی ایده میتوان به محیط زیست که متعلق به همه ی انسان ها و البته آیندگان است کمک کرد
.
 
0
0
 
0
لینک کوتاه: